TURDA
Prezentare
Turda este al doilea oras ca
marime din judetul Cluj, si unul din cele sase orase ale judetului. Turda este
amplasata in sud, pe culuarul Vaii Ariesului inferior.. Deasemenea, Turda este
amplasata de-a lungul unor artere importante de circulatie: DN1-E60-E81, cu acees
la alte doua drumuri nationale, DN15 si DN75. Acestea ii asigura legaturi foarte
bune cu municipiul Cluj-Napoca si cu resedintele altor doua judete. Respectiv Alba-Iulia,
jud.Alba
cit si cu Tg-Mures, jud. Mures
Scurt
istoric
Cele mai vechi descoperiri
dateaza de 60.000 de ani si sunt relevate in pesterile din rezervatia naturala
Cheile Turzii. Arta preistorica, din pesterile de aici si obiectele
arheologice, atesta o comunitate umana inca din comuna Primitiva.
Perioada Dacica se atesta
chiar pe locul de azi al municipiului Turda, apoi perioada romana atestata ca o
provincie daco-romana ce se dezvolta dupa anul 106 d.Cr,sub denumirea de
Potaissa, si este situata pe drumul principal al provinciei catre Cluj-napoca,
ea s-a remarcat ca o zona
economica si sociala cu multiple
posibilitati. Carierele cu piatra buna de construcii, terenuri fertile propice
agriculturii, minele de sare. In anul 168 este transferata aici, legiunea a
V-a
Macedonica, pentru intarirea apararii Daciei nordice. Cei peste 5.000 de soldati
au sporit astfel dezvoltarea demografica si structurile
social-economice, urbaniza-rea sa, facind din Potaissa unul dintre cele mai
insemnate provincii romane alaturi de Apullum si Ulpia Traiana Sarmisegetusa.
In perioada medievala si-a
continuat dezvoltarea si incepind din 1848-1944 in acele vremuri zbuciumate ale
Transilvaniei, ea sa-a facut cunoscuta prin oamenii ei de cultura si politici.
De
asemenea din punct de vedere economic, inceputul sec.XX o gaseste cu o
importanta activitate in extractia sarii, o fabrica de bere, una de gips, de
celuloza si de ciment.
Azi
ea dezvolta un mare potential uman si economic, care se datoreaza atit
pozitionarii geografice cat mai ales, fortei de munca calificate.

Surse
informative: www.potaissa.ngo.ro
www.ecocerc.ro
www.primturda.ro
www.visit-transylvania.us

IDENTITATE
·
Denumirea CASA VERDE sugereaza
necesitatea fiecarei fiinte umane de a avea un loc al sau care sa fie micul
univers pentru el si familia sa. Aici isi concep visele, se aduna impreuna cu cei
dragi, pentru momentele de intimitate, pentru relaxare, pentru odihna. Noi asociem
acest loc, casa, cu traditia si familia, factori ce sunt la baza oricarei
societati. In acest microunivers, FAMILIA, se naste cultura.
·
La baza acestor relatii interumane sta INCREDEREA, principiu ce il
cultivam si noi prin serviciile noastre fata de clienti, respectindu-ne
angajamentele fata de dinsii.
SIGLA
·
Reprezinta un romb, in care sunt incluse trei patrate si un triunghi:
ele
semnifica cele cinci simturi caracteristice omului, pamintul, muntele si cerul cu
sacralitatea sa. Prin analogie ele insumind ideea de directie, aspectul calitativ
al naturii si a spatiului unde traim. Directiile sunt cele ce ne ghideaza in
viata, axa ce strabate rombul este cea care leaga si sustine cerul si
pamintul si orice dimensiune ar crea acest spatiu. Omul simte nevoia sa existe
intr-o lume organizata, intr-un Cosmos.M.Eliade spunea ’’…….intemeierea unui
teritoriu, a unei case, echivaleaza cu intemeierea unei lumi.’’
·
Culorile:
VERDE - renoirea
naturii, rodnicie, speranta
NEGRU
- statornicie, eternitate, vesnicie
ALBUL
- protectie, echilibru, creativitate
SLOGANUL
·
IMPREUNA CREEM VIITORUL,
arata disponibilitate noastra de a va sustine
prin profesionalism, in reusita de agasii cea mai buna solutie in indeplinirea
dorintei dumneavoastra!
Dorintele
si aspiratiile sunt o realitate vie a oricaruia dintre noi, ele vin dintr-un
gind trecut, prezent si care are o singura directie pentru a devenii
realitate: Viitorul, care da sens vietii.
MISIUNE
·
Calitatea relatiilor interumane,
a
informatiilor, caci noi nu vindem, noi oferim sfaturi
utile, recomandari, consiliere, in alegerea
unei solutii optime pentru fiecare client.
·
Respectul
pentru nevoile clientului, care pe noi ne mobilizeaza tocmai pentru afinaliza
acest aspect.
VALOR
·
Profesionalism si onestitate, pentru noi
inseamna acceptarea standardelor in acest domeniu al echipei cu care oferim
aceste servicii. Onestitate privind tranzactiile, intermedierile si
evaluarile, respectind normele etice si de conduita la care am aderat.
STRATEGIA
·
Tehnologie performanta care sa asigure
o crestere eficienta a comunicarii a prelucrarii informationale
·
Cresterea raportului de vinzari
prin analiza cerintelor de pe piata.
·
Informatii actualizate legislative lagate de noua propietate
imobiliara, in cadrul serviciului de consiliere
· Largirea bazei de date si a portofoliului fiecarui contract asfel incat
clientii sa poata beneficia de o mai mare diversitate in alegere, in functie de
nevoile sale si de puterea de cumparare.

|