BluePink BluePink
XHost
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink

 

SEARCH  

SERVICII

 

   Info util

   Oferte speciale

   Adauga oferta ta

   Dinamica preturi

   Linkuri

   Ce doresc sa stie clienti?

  

Despre noi

 

TURDA

 

Prezentare

                  Turda este al doilea oras ca marime din judetul Cluj, si unul din cele sase orase ale judetului. Turda este amplasata in sud, pe culuarul Vaii Ariesului inferior.. Deasemenea, Turda este amplasata de-a lungul unor artere importante de circulatie: DN1-E60-E81, cu acees la alte doua drumuri nationale, DN15 si DN75. Acestea ii asigura legaturi foarte bune cu municipiul Cluj-Napoca si cu resedintele altor doua judete. Respectiv Alba-Iulia, jud.Alba cit si cu Tg-Mures, jud. Mures

 

Scurt istoric

                    Cele mai vechi descoperiri dateaza de 60.000 de ani si sunt relevate in pesterile din rezervatia naturala Cheile Turzii. Arta preistorica, din pesterile de aici si obiectele arheologice, atesta o comunitate umana inca din comuna Primitiva.

                     Perioada Dacica se atesta chiar pe locul de azi al municipiului Turda, apoi perioada romana atestata ca o provincie daco-romana ce se dezvolta dupa anul 106 d.Cr,sub denumirea de Potaissa, si este situata pe drumul principal al provinciei  catre Cluj-napoca, ea s-a remarcat ca o zona economica si sociala  cu multiple posibilitati. Carierele cu piatra buna de construcii, terenuri fertile propice agriculturii, minele de sare. In anul 168 este transferata aici, legiunea a V-a Macedonica, pentru intarirea apararii Daciei nordice. Cei peste 5.000 de soldati au sporit astfel dezvoltarea demografica si structurile social-economice, urbaniza-rea sa, facind din Potaissa unul dintre cele mai insemnate provincii romane alaturi de Apullum si Ulpia Traiana Sarmisegetusa.

                 In perioada medievala si-a continuat dezvoltarea si incepind din 1848-1944 in acele vremuri zbuciumate ale Transilvaniei, ea sa-a facut cunoscuta prin oamenii ei de cultura si politici. De asemenea din punct de vedere economic, inceputul sec.XX o gaseste cu o importanta activitate in extractia sarii, o fabrica de bere, una de gips, de celuloza si de ciment.

Azi ea dezvolta un mare potential uman si economic, care se datoreaza atit pozitionarii geografice cat mai ales, fortei de munca calificate.

Surse informative:  www.potaissa.ngo.ro

                             www.ecocerc.ro

                             www.primturda.ro

                             www.visit-transylvania.us

 

 IDENTITATE

            ·          Denumirea CASA VERDE  sugereaza necesitatea fiecarei fiinte umane de a avea un loc al sau care sa fie micul univers pentru el si familia sa. Aici isi concep visele, se aduna impreuna cu cei dragi, pentru momentele de intimitate, pentru relaxare, pentru odihna. Noi asociem acest loc, casa, cu traditia si familia, factori ce sunt la baza oricarei societati. In acest microunivers, FAMILIA, se naste cultura.

            ·          La baza acestor relatii interumane sta INCREDEREA, principiu ce il cultivam si noi prin serviciile noastre fata de clienti, respectindu-ne angajamentele fata de dinsii.

 

        SIGLA                                             

            ·          Reprezinta un romb, in care sunt incluse trei patrate si un triunghi: ele semnifica cele cinci simturi caracteristice omului, pamintul, muntele si cerul cu sacralitatea sa. Prin analogie ele insumind ideea de directie, aspectul calitativ al naturii si a spatiului unde traim. Directiile sunt cele ce ne ghideaza in viata, axa ce strabate rombul este cea care leaga si sustine cerul si pamintul si orice dimensiune ar crea acest spatiu. Omul simte nevoia sa existe intr-o lume organizata, intr-un Cosmos.M.Eliade spunea ’’…….intemeierea unui teritoriu, a unei case, echivaleaza cu intemeierea unei lumi.’’

            ·          Culorile:

                 VERDE - renoirea naturii, rodnicie, speranta

                 NEGRU - statornicie, eternitate, vesnicie

                 ALBUL - protectie, echilibru, creativitate

 

 SLOGANUL                                        

            ·          IMPREUNA CREEM VIITORUL, arata disponibilitate noastra de a va sustine prin profesionalism, in reusita de agasii cea mai buna solutie in indeplinirea dorintei dumneavoastra!

Dorintele si aspiratiile sunt o realitate vie a oricaruia dintre noi, ele vin dintr-un gind trecut, prezent si care are o singura directie pentru a devenii realitate: Viitorul, care da sens vietii.

 

 MISIUNE 

            ·          Calitatea relatiilor interumane, a informatiilor, caci noi nu vindem, noi oferim sfaturi utile, recomandari, consiliere, in alegerea  unei solutii optime pentru fiecare client.

            ·          Respectul pentru nevoile clientului, care pe noi ne mobilizeaza tocmai pentru afinaliza acest aspect.

 

VALOR

            ·          Profesionalism si onestitate, pentru noi inseamna acceptarea standardelor in acest domeniu al echipei cu care oferim aceste servicii. Onestitate privind tranzactiile, intermedierile si evaluarile, respectind normele etice si de conduita la care am aderat.

 

 STRATEGIA

            ·          Tehnologie performanta care sa asigure o crestere eficienta a comunicarii a prelucrarii informationale

            ·          Cresterea raportului de vinzari prin analiza cerintelor de pe piata.

            ·          Informatii actualizate legislative lagate de noua propietate imobiliara, in cadrul serviciului de consiliere

            ·         Largirea bazei de date si a portofoliului fiecarui contract asfel incat clientii sa poata beneficia de o mai mare diversitate in alegere, in functie de nevoile sale si de puterea de cumparare.